26 / 7

febern är fortfarande på top. great.. or not.
den gick ner en bit under dagen men är nu på samma stadium som i morse igen. svettas och fryser om vart annat, har ont i kroppen och hostar som en gnu, men annars är det bra. synd bara att det skulle inträffa i samma stund som sommarn fått för sig att komma tillbaka.

emilia ringde förut idag och frågade om jag skulle hänga med till hennes stuga nu i helgen. skulle ha varit jättekul, men tyvärr blev det ju inget på grund av febern.. men vi får hitta på något när du kommer tillbaka istället (:

nu ikväll har jag och anna kollat på film. kung fu panda blev det. den var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. var rätt söt. se den.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tyckte inte alls om kung fu panda :S

2008-07-30 @ 10:39:08
Postat av: jenny

haha inte? den var jättesöt ju :D

2008-07-30 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0