Göteborg nästa?

pratade med therese på msn nu ikväll. hon frågade om jag ville med till göteborg i början av december. varför då kan man ju undra sig? jo, för då kommer nämligen bullet for my valentine tillbaka till sverige igen för en spelning. woho! var meningen att vi skulle ha sett dem förra gången de var här, bokade biljetter och allt, men pga olika saker var vi tyvärr tvungen att ställa in. så ni kan ju tänka er hur pepp jag känner mig nu, speciellt när konserten ligger på en lördag också så jag inte behöver oroa mig för skolan eller något. så nu gäller det bara att få mor och far på min sida och sedan hoppas på att pengarna räcker. heh.


silence speaks louder than words .
Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas verkligen vi kommer iväg :)

Hör av dig när du vet nått mer

2008-07-14 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0