Sämst

det är över 30 grader varmt ute och här sitter jag ensam innomhus och håller på att frysa ihjäl, trots att det är 27 grader här inne. planerna för dagen hade varit bergafjärden tillsammans med fia och hennes familj. men fem minuter innan vi ska åka tycker mamma att jag ska kolla tempen eftersom hon tycker att jag inte ser så jättepigg ut, och självklart visar det sig att jag har feber, och inte lite heller. så mamma förbjuder mig att följa med till bergafjärden eller vara ute i solen över huvudtaget eftersom det kan få febern att stiga.

så nu sitter jag här som sagt i min ensamhet medan alla andra är vid stranden och myser.

K U L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0