Svält och trasiga prydnadskatter

jag kan med säkerhet tala om att jag kommer svälta ihjäl från och med den dagen jag flyttar hemifrån. första gången jag åt någonting idag var när mamma sa åt mig att äta middag när klockan var sju. senaste gången jag åt var när vi åt middag kvällen innan, och trots det kände jag mig inte det minsta hungrig nu idag. om inte någon säger åt mig att äta så blir det helt enkelt så att jag bara struntar i det eftersom jag inte känner mig hungrig, eller så glömmer jag helt enkelt bort det. jag får börja skriva kom-ihåg-lappar.

idag var björn här och hälsade på en stund med sina nya högtalare som han så länge längtat efter. vi spelade så högt så att trycket fick en av mammas prydnadskatter som satt på en hylla på väggen i vardagsrummet att falla i golvet. lyckat x) sedan blev det linkin park och björn på lufttrummor, samtidigt som han försöker hålla ton lika länge som chester i en av låtarna. tror han står och skriker i 17 sekunder eller något liknande, sjukt länge är det i alla fall. kan väl tillägga att björn inte klarade sig riktigt lika länge. haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0