An Cafe - sthlm

så var man hemma igen. helgen var förövrigt bäst (:

på lördag gick jag och anna på stan och kollade i massa affärer. höll oss för det mesta runt gamla stan och drottninggatan, men det var helt okej (: hittade dock inte speciellt mycket. jag köpte endast några dvd:er från sfbokhandeln, sen var det inte så mycket mer. var i gallerian och kollade lite med. och vem såg vi inte där om inte självaste Bert Karlsson i egen hög person (; haha. de stod och visade några bilar eller något och han satt på en stol mitt upp i allt ihopa och såg allt annat än glad ut. haha. stackarn. efter ett par timmars springande på stan tog vi och fikade på ett sött litet cafe inne i gamla stan. sedan mötte vi upp mamma och pappa vid centralen där vi tog tunnelbanan vidare till hotellet. på hotellet fixade vi snabbt till oss lite och drog sedan iväg med bilen till en av pappas gamla kompisar som bodde en lite bli utanför stockholm. där åt vi middag, pratade, kollade på melodifestivalen och tittade på gamal kort från när pappa och thomas gjorde lumpen tillsammans. var riktigt trevligt (; haha.

på söndag packade vi ihop på hotellet och for sedan iväg till fryshuset för att kolla var det låg och för att även lämna av bilen. var inte speciellt mycket folk som köade när vi kom dit. kunde se nått tält nära ingången och några personer som satt utanför. nu när vi visste vart vi skulle vara tog vi och traskade iväg till tunnelbanan för åka in till stan igen för att gå på signeringen. var sjukt mycket folk som var där när vi kom dit. en lång kö slingrade sig från ingången vid skivaffären och fortsatte bakåt utan att man kunde se slutet på den. trodde aldrig att det skulle komma så här mycket folk. klockan var kanske 13.00 och signeringen skulle hålla på 15.30-16.30 så vi bestämde oss för att gå och äta istället för att stå där och vänta. vi återvände inte till kön kanske förrän 15.00 och kön var då ännu längre än innan. men som tur var hamnade vi på något vis nästan längst fram i kön utan att någon märkte något (; hehe. efter ca en halvtimme anländer en gul flygtaxi och ut kliver An Cafe. folk blir som galna och skriker (x haha. långt fram som vi stod fick vi några bilder när de kliver ut ur bilen och innan de hinner in i affären. miku gör ett peace-tecken och ser jätteglad ut. efter ca 25 minuter till i kön kommer vi äntligen in i affären där bandet sitter på rad vid ett bord och signerar både skivor och affisher. jag och anna köper varsin skiva och fortsätter sedan fram till bordet. först sitter teruki, han skrattar åt mig när jag fipplar med att få fram skivomslaget samtidigt som jag försöker få ner pengarna i fickan. haha. som tur fanns där en kille som hjälpte mig med skivan och la fram den till teruki som fortfarande skrattade (x haha. alla i bandet var jättesöta och trevliga. sa hej, signerade, skakade hand och tackade. lät så sött när de skulle säga "thank you" (; yuki verkade även vara helt hyperglad. drog till sig min hand och skakade den med båda händerna samtidigt som han sa "thank yooouu!" och log jättestort (x haha. var inte förrän efteråt när jag kom ut ur affären som jag märkte hur mycket mina ben skakade. haha.

image9

efter signeringen drog vi tillbaka till fryshuset för att köa. var massor av folk när vi kom dit. var ganska kallt ute så vi gick in och värmde oss en stund innan vi ställde oss i kön. även här hade vi turen att på något vis hamna bland de första som kom in utan att någon märkte något (; hehe. trots att vi kom in så pass tidigt hamnade vi ungefär i mitten av rummet. dock tog det inte mer än några minuter innan man hade tryckt sig nästan ända längst fram till scen. fick stå och vänta i kanske 20 min innan An Cafe kom in. alla skrek och jag blev helt söndermosad framme vid scen eftersom alla ville stå längst fram. haha.

men An Cafe var i alla fall jättebra! :D de var mycket bättre live än jag trodde de skulle vara. de spelade både gamla och nya låtar och de blev jätteglad när de märkte att vi kunde låtarna och sjöng med på det vi kunde (: sen även att jag fick ögonkontakt med miku flera gånger och att han vinkade tillbaka 2 gånger ^^ haha. men sötast var ändå när de skulle säga något på engelska. "We loove stockholmE!" haha. de lovade även att de skulle komma tillbaka snart. hoppas jag verkligen för de var riktigt, riktigt bra (:

Kommentarer
Postat av: sandra

Awh! DU HAR SETT RIKTIGA KÄNDIS JAPANER!! Iiiiiih! xD nemen... Jared Leto och nu An cafe. Snart kommer du väl vandrande på stan hand i hand med Jesus eller nåt x)

2008-03-18 @ 13:00:11
URL: http://sandrapalo.blogg.se
Postat av: jenny

Jaa! :D:D även att de var ännu sötare i verkligheten än vad de är på bild :''D haha.
Jo men eller hur x) skulle säkert bli ett bra team, jesus och jag, tror du inte? x)

2008-03-18 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0