Calling Sherlock for my missing socks


stressfaktor

har varit med fia hela dagen. var ett litet tag sen vi hittade på något så det var kul (: vi bestämde oss för att gå ut och leka lite. hade inga egna täckbyxor osv med mig så jag fick låna en massa saker av johan. hans skor var typ tio storlekar för stora kändes det som. haha. vi byggde i alla fall snyggaste snögubben. den blev en blandning av hocky- och fotbollsspelare, snorklare/dykare och påskkärring (; senare när vi kommit in igen bestämmer vi oss för att baka lite. hittar flera recept på bakelser och tårtor vi vill göra, men det saknas alltid en massa saker så det slutade med att vi fick göra en hallon/blåbärspaj istället. men det är gott det med (: var nog första gången vi lyckats med det vi bakat skulle jag tro. haha. blir alltid något konstigt när vi bakar i vanliga fall, men den här gången gick det visst. efter bakningen tryckte vi i oss tre våfflor var (i vanliga fall brukar jag äta en, så jag mådde något illa efteråt. haha.) och satte sedan igång med att leta rätt på någon film vi kunde se. slutade med att vi tog in en stege och klättrade upp på vind och hämtade ner gamla barnvideor. haha. förövrigt måste jag bara säga att vårat försök att få in stegen i huset och sedan klättra upp på vinden var det fulaste jag sett på länge (x fia hoppade omkring och skrek att det skulle trilla ner döda råttor och flugor på oss om vi klättrade upp(vilket det så klart inte gjorde), medan jag satt på sängen och grät av skratt. vi är störd. slutade med att sanja som just hade kommit hem från fjällen fick hjälpa oss ner med filmerna (; satt sedan och skrattade åt alla gamla filmer vi hittade och en massa minnen från när vi var små. haha. aja, kvällen slutade i alla fall med att sanja visade bilderna från fjällen, massa pajätande och krambjörnarna i underlandert. jo, förresten, har jag berättat att vi fakiskt är 17 och 18 år? (x i alla fall, bra dag.

Kommentarer
Postat av: sandra

17 & 18?? Kan jag få vara 17 fast egentligen 8 då ungefär? Skulle vara najs om du fixade det åt mig :)

2008-03-26 @ 10:01:05
URL: http://sandrapalo.blogg.se
Postat av: jenny

haha. jaa, det går nog bra ^^

2008-03-26 @ 15:34:12
Postat av: Elin

krambjörnarna rules!

2008-04-08 @ 17:14:57
URL: http://hallonlakrits.blogg.se
Postat av: jenny

självklart! :D

2008-04-08 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0