Holiday


Sammanfatting av sportlovet:


Måndag: klippte håret, sprang på stan med Nada där vi drack "take away" choklad och sökte sommarjobb. känns som vi delade ut cv:n till halva Sundsvall. haha. drog även iväg till nån timme till birsta.


Tisdag: Hassela och skidåkning tillsammans med pappa, anna och familjen engström. senare på kvällen handledarkurs på körskolan tillsammans med pappa.


Onsdag: åter till frissan och färgar håret. mötte sedan upp mamma på stan där vi kollade på lite kläder (tyvärr hittade jag inte så mycket). på kvällen blev det bio tillsammans med familjen, såg No country for old men.


Torsdag: sitter hemma och tråkar. ska egentligen plugga, men sätter mig istället och kollar på All Excess.


Fredag: åter till hassela och åker slalom tillsammans med pappa. dagen slutar med en stukad tumme, uppsvällt ben och kryckor för min del.


Lördag: ligger och tråkar sönder i sängen utan att kunna gå. planerna var väl först att man skulle dra iväg till pipline och kolla, men p.g.a min tillfälliga oförmåga att inte kunna gå blev det tyvärr inställt. istället tog jag och tittade på Jumper på datorn.

Söndag: ligger hemma med ont i benet. börjar dock kunna gå lite nu, vilket är bra. legat och läst halva dagen och kollat lite på datorn som fungerar igen. ska kolla på Miami ink och sedan L.A ink eller top model 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0