Not my cup of tea


har inte skrivit på ett par dagar nu, har inte orkat. sen så har det väl inte funnits sådär jättemycket att skriva om heller för den delen. har mest legat hemma och inte gjort något speciellt. farmor och lisbeth var och hälsade på nu under påsk, trevligt trevligt, men that's it. tänkte dra och åka lite i hassela idag med pappa nu när benet är bra igen, men blev inget eftersom jag har fått världens hosta och ont i halsen. äkta mig att bli sjuk eller nåt -.- gjorde rent till hamstrarna igår och bytte spån, så får hoppas att det är det jag hostar av och inget annat. börjar bli något less på att vara sjuk hela tiden.

just nu gör man väl inte allt för mycket. sitter i med datorn i sängen och kollar lite. har tagit ut molly ur buren och leker lite med henne. just nu springer hon omkring på golvet och leker i sin lilla gula boll. ska ta ut pim med lite senare och leka med henne också, men hon sitter och äter en massa just nu den lilla tjockisen (;

får väl se vad som händer senare idag. klockan är bara 10.30 än så länge så man lär väl försöka hitta på något senare om inte hostan blir värre. känner mig rätt så sugen på att åka pulka. haha. har bästa backen här nedanför vägen. synd att den är så jobbig att gå upp för igen bara (x men ni får gärna höra av er om ni vill hitta på något i veckan eller om det är nåt annat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0