En oväntad present

hittade en konstig sak idag när jag hämtade posten. där fanns nämligen ett sött litet kuvert med en regnbåge på och mitt namn skrivet med orangeglittrigt bläck. inne i kuveret låg det två hundralappar, and that's it. ingen information om vem brevet kommer ifrån eller något annat. även anna fick ett brev med sitt namn på som också innehöll pengar. jag menar, vem skulle vilja ge oss tvåhundra kronor var bara sådär? vad jag vet har vi inte gjort något speciellt.. inga födelsedagar, namnsdagar eller något annat heller för den delen. knepigt.
Kommentarer
Postat av: sandra

hemligt från mig ;) ...or not. ni har hemliga beundrare :D

2008-05-27 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0