Sommarkänsla på ingång

märkte idag att jag har råkat bita sönder en tand. vet inte hur det har gått till, men det saknas i alla fall en liten flisa på nedre tandraden. känns dock inte så mycket.. ilar bara lite när man dricker eller så. pappa säger ändå att vi ska åka till tandläkaren och kolla upp det. jag vill inte. tandläkarna här i matfors är farliga. kommer ihåg i 6:an när jag fick dra två tänder utan bedövning.. inget trevligt minne kan jag lova.

har förövrigt haft en ganska skön helg. i fredags var det bio tillsammans med gina, nada, emilia och jocke. kollade på 21. var bra, så den kan jag verkligen rekommendera (: på lördag blev det birsta tillsammans med pappa. skulle iväg och leta reda på en ny vårjacka. hittade dock ingen jag tyckte om så istället blev det ett linne, kofta, klänning och ett par jeansshorts. tacktack.

idag har väl inte gjort allt för mycket. har läst lite, kollat på reprisen av dhw och städat rummet. bara tagit det lugnt. men det är väl det söndagar är till för. heh. fick en känsla igår av att vi hade lov, så hela den här helgen har varit jätteskön. vet inte vart känslan kom ifrån, men kändes ganska bra ändå. blev nästan lite chockad nu ikäll när jag insåg att det faktiskt var skola imorgon. haha. ska ha projketvecka den här veckan. ska jobba om friktionsfria tåg och känner mig väl inte allt för pepp inför det hela. men det är bara att jobba på.. snart är det lov och sommar på riktigt.
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Läskigt! Jag tror jag har fått "tandlossningskräck" sen jag drog ut mina tänder inför tandställningen :P Drömmer ofta att tänderna lossnar och att jag bara står o spottar ut dom. iihh, läskigt ÓÒ

2008-05-12 @ 21:50:11
Postat av: Jenny

men usch o__o
jag har typ dragit ut 6 tänder eller något nu, börjar tappa räkningen x) men kul är det i alla fall inte ._.

2008-05-12 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0