Helgen

helgen spenderades tillsammans med emilia. vi var ute och cyklade i ca två timmar (vilket resulterade i att vi varken kunde gå eller sitta riktigt på ett bra tag). stannade lite då och då för att kolla på en massa kor, hästar och får. (ja, vi bor ute i bushen.) emilia höll nästan på att bli mosad av en häst som verkade lida av adhd eller något liknande. jag vågade knappt gå i närheten av den. jag och hästar är ingen bra kombination. väl tillbaka hemma hos emilia igen blev det våfflor, film och kladdkaka. gick och la oss rätt så tidigt eftersom vi båda höll på att somna i soffan. följande morgon blev det frukost på alltan, film och sedan hemresa för min del. blev lite överaskad att jag klarade av att cykla hela vägen hem igen efter gårdagens cykeltur. blev väl sammanlagt ca 2,5 mils cyklande under helgen. bra jobbat jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0