When I'm with you, there's nothing I wouldn't do

klockan är snart 22.20 och det är fortfarande varmt och ljust ute. hur skönt är inte det? :D

idag fyller fia 17 år (grattis!) så jag har varit hemma hos henne ikväll och ätit en massa tårta och haft paketöppning. av mig fick hon lite grejer från the body shop som hon gillar. hon hade även fått en parfym därifrån som luktade hur gott som helst. satt och luktade på den hela kvällen. haha. aja, trevligt var det i alla fall (:

var lunchkonsert på skolan idag, alla var verkligen jätteduktiga! jag spelade och sjöng låten "behind blue eyes", tillsammans med matilda, jenny och hamad som också spelade gitarr. gick väl ganska bra. tappade bort mig lite på gitarren samtidigt som jag sjöng, men det var inte något större problem. känns lite tråkigt att musiken typ är slut nu.. har lätt varit en av de bättre lektionerna det här året. ingen ensemble kommer det bli heller nästa år. jag kommer sakna all musik. aja, som tur är har man ju en massa andra saker på sidan om skolan som man kan pyssla med istället (: på musiken idag spelade vi i alla fall en ny låt (lips of an angel av hinder). eller, de andra hade väl kört den nån gång innan, men det var första gången jag var med och sjöng på den. det gick bra och låten var jättefin. mintan hade följt med ner för att kolla på och hon sa också att det lät bra. tror nog att vi ska köra den på skolavslutningen, skulle vara kul. som det ser ut nu kommer jag nog vara med på tre olika låtar, ev. fyra. skoj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0