I'm bleeding but I'm fine

 var på stan med mamma idag och letade efter en ny vår/sommarjacka till mig. efter mycket om och men hittade vi i alla fall tillslut en jag tyckte om. blev en brun skinnjacka från carlings. tacktack. mamma envisades även med att köpa en svart klänning med blommor på och ett nytt skärp att ha i midjan till mig medan vi ändå höll på att prova en massa saker. var ganska sött, men är ändå lite osäker på om jag ska behålla det eller inte. känns inte som om jag kommer använda det sådär jätteofta. så då är det bättre att lämna tillbaka det och se om jag kan hitta någon ny klänning eller något annat att ha istället. vi får se.

gick förbi pressbyrån på vägen hem idag och köpte mig en Ben&Jerry Wich glass som anna har talat så gott om. hon verkade vara helt besatt av glassen där ett tag. tyvärr levde denna välomtalade glass inte alls upp till mina förväntningar, blev rent ut sagt riktigt besviken. ur den blåa förpackningen tog jag ut en rund liten glass som såg allt annat än apptitlig ut. glassen bestod av två sånna där cookies kakor och någon konstig klass med små chokladbitar i. låter kanske gott, men det var det inte. fick kämpa för att trycka i mig sista halvan. visst, folk har ju olika smak och så, men några 26 kronor är den då appsolut inte värd. om det ska vara Ben&Jerry ska det vara på burk och smaken phish food. Mmm Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0