you won me over in no time at all

mina ben är allt annat än vackra just nu. de är nämligen fulla av blåmärken, som jag inte har en aning om var de kommer ifrån. helt klart konstigt. haha. aja, nu vet ni det i alla fall.

kan förövrigt medela att jag blev hemma från skolan idag. vaknade med migrän eller något likande, trevligt var det i alla fall inte. klev upp, pressade med ansträngning i mig en macka och skickade sedan iväg ett mail till min grupp, grupp 9, för att medela att jag var sjuk, sedan blev det åter sängen. tror inte jag klev upp förrän vid fyra tiden, var inte förrän då jag  började känna mig någolunda mänsklig igen. fick dock inte i mig någon mat förrän efter sex. kan lungt påstå att jag var ganska hungrig vid det laget. men nu är det bättre i alla fall, och det är ju bra det.

imorgon är det nationella i engelska. det hejar vi för! eller så kanske inte.
nej, det ska gå bra har jag bestämt. so wish me good luck.

jag känner mig så förvirrad just nu. DU gör mig förvirrad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0