Birsta

idag har jag varit i birsta med syster. gick och kikade efter en ny vinterjacka till mig och provade en massa kläder. provade även en massa klänningar inne på cubus. jag har blivit helt såld på klänningar på sista tiden. måste ta och införskaffa några när jag har råd. anna hittade en söt rosa klänning (likadan som den idol-anna hade på sig i fredags) inne på ginatricot. jag hittade även en jättemysig halsduk som jag impulsköpte, trots att jag egentligen inte har råd. efter att ha gått omkring och kollat lite (och efter ett och annat glagomål från anna angående hennes nya skor) tog vi och satte oss uppe på ikea och fikade lite innan pappa kom och hämtade oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0