Destination Destiny

björn är hemma från uppsala igen och kom förbi nu en sväng idag för att säga hej. han hade även träffa på stefan (inte kusin min) som gett honom hans skiva så att björn kunde skicka den vidare till oss eftersom han lovat att ge oss den när den var klar. har redan låtarna på datorn och kan dem utantill, men det känns ändå kul att ha dem då skiva. var ett tag sen man såg stefan nu. tydligen ska en av hans låtar vara med på en skiva som läpps av 272 Records i Hollywood, Los Angeles och finns snart att köpa på amazon.com och i usa. hur kul är inte det?

pratade även lite snabbt med björn om att vi båda kanske skulle söker ner till uppsala igen tillsammans i höst. lär inte bli samma utbildning, men kul blir det nog alltid. skulle kännas skönt att ha någon man känner där nere i alla fall. för det är nog uppsala som drar mest nu, uppsala eller stockholm. jag ska i alla fall inte stanna kvar här och plugga, det är en sak som är säker. eventuellt att jag stannar om jag väntar och jobbar ett år eller något, men annars nej. sundvall är inget för mig, jag behöver en större stad med nytt folk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0