Girls night out

ikväll har jag spenderat tiden med mina kära nvflickor.
hade bokat bord på tandoori house (är en indisk restaurang för dem som inte vet det) och åt middag där. hade aldrig varit och ätit där tidigare och jag kände mig en aning skeptisk mot det hela. men efter en stund ändrade jag uppfattning. restaurangen var jättemysig och maten kunde man heller inte klaga på. idiot som jag är smakade jag en pytteliten kycklingbit av nada, vilket självklart resulterade i att jag gick omkring och hade kramp och ont i bröstet större delen av kvällen. trodde aldrig att jag skulle reagera av en sån liten bit, men tydligen gjorde jag ju det. som sagt, idiot. men gott var det i alla fall.

efter någon timme när alla var mätta och belåtna tackade vi för oss och begav oss istället iväg ner till barista. hittade ett mysigt litet krypin intill ett fönster där alla kurade ihop sig med varsin kopp chai latte/choklad. riktigt mysigt. vi sa att vi fick försöka göra det här till en liten tradition och att det där skulle bli våran egna lilla plats inne på caféet, precis som de har på vänner. 

kvällen slutade med några snygga zombiemoves från jennys sida (vilket var mycket uppskattat) nere på navet i väntan på att emilias och mintans buss skulle komma innan det senare även blev hemfärd för oss andra.


(kunde inte ta några bilder eftersom min kamera fortfarande är spårlöst försvunnen. men lägger nog in några när folk får tid att skicka.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0