Mörkhårig

ikväll har jag färgat min utväxt, den har funnits där alldeles för länge.
blond utväxt i brunt hår känns nästan värre än mörk utväxt i blont hår.. jag vet inte.. fotonegativ liksom. men nu är jag mörkhårig och fin igen i alla fall. just nu ser det nästan svart ut när man kollar på det, men det blir bättre om en tvätt eller två hoppas jag. nu är det bara en klippning som behövs. ska ta luggen på torsdag så jag ser någonting, resten av håret får bli om ett tag.

nu är jag där igen.  jag hatar verkligen när jag vänder på dygnet som jag har gjort nu (och som jag alltid göra.) ett tag gick det faktiskt bra, men nu är jag tillbaka på samma bana igen. även om jag vill sova och faktiskt lägger mig i tid så somnar jag inte utan ligger istället vaken timme efter timme utan att få en blund. tur att det är lov snart så man får sova ut och får en chans att börja om igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0