Pappa 50 år

har gått en vecka sen sista uppdateringen nu. råkade nämligen tappa datorn i golvet, så när man startade upp den tjöt den en massa och på skärmen stod det error med röd text. bra jobbat där. har försökt starta upp den några gånger, utan framgång. men idag verkade det visst fungera. visst, den är lite segare än vanligt (om det nu är möjligt?) men det får jag leva med. ska se om jag kan lämna in den på skolan och få den fixad efter lovet.

i måndags fyllde pappa 50 år. grattis grattis! (: jag och anna tog ledigt från skolan för att fira med släkten och ta det lugnt. gick även på thairestaurang och åt. (tror inte jag har ätit så mycket i hela mitt liv.) sen i lördags var det 50års fest här hemma med en jäkla massa folk. riktigt trevligt. åt middag och hade musiktävling som en av gästerna anordnat - "urban mot gänget" (han utklassade oss totalt.) fia var såklart också där. vi underhöll oss med att prova alla konstiga och exotiska frukter som fanns med på faten, spela kort och umgås med de andra "barnen". bra kväll (:


jag och björn funderar på att ta en snabbkurs i världsherravälde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0