28/10

nu får det vara nog med tårta och kakor för ett tag framöver tycker jag. kom hem för en liten stund sedan. har varit hemma hos björn och firat danne som fyllde 50 igår. elli var såklart också där. trevligt, trevligt (:

nu måste jag ta och plugga lite marinbiologi. ska läsa på en massa om hajar så att jag och emilia kan börja på vårat marinbiologiarbete imorgon som ska vara klart att redovisas på måndag. får hoppas att det blir bra. känns verkligen som om vi har asmycket att göra de här veckorna som kommer nu. måste skriva svenska satir, källkritik till historian, kemilabbrapport, PA-loggbok, marinbiologiredovisning, fysikprove, marinbiologiprov och historia/svenskaarbete.. har säkert glömt något med. puh. bara att jobba på.

all snö som kom imorse borta nu. buhu. jag som hade hoppats på att får göra en liten minisnögubbe innan dagen var slut. men så blev det visst inte. känns riktigt mysigt när det snöar, men ändå vill jag inte att den ska komma. snö betyder vinter, och vinter vill jag appsolut inte ha. usch nej. kyla och slask. hur skönt skulle det inte vara att bara få åka bort till något varmt land och stanna där tills våren kommer igen? jag ska nog ta och bli flyttfågel i nästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0