Det går framåt

ikväll har jag varit riktigt duktig och gjort klart kemiläxan som ska vara klar tills imorgon. för en gångs skull känns det som om jag faktiskt förstår vad jag håller på med. dessutom klarade jag alla uppgifterna utan att behöva kolla facit var tredje sekund. haha. bra jobbat jenny.

sitter och försöker komma på något bra att skriva med det är helt tomt i huvet. har inte hänt något speciellt alls idag. hade dubbeltimme i fysik, drog tidigare från svenskan, gick en snabbis på stan med emilia och simen i väntan på bussen och väl hemma igen somnade jag på soffan framför tvn och vaknade inte igen förrän top model och idol började.

...

jag måste skaffa mig ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0