Rastlös

klockan är strax efter elva och jag är helt rastlös. egentligen borde man väl börja fundera på att lägga sig, men att sova är överskattat.

nu har jag i alla fall (nästan) bestämt mig angående idrotten och sången. blir nog så att jag väljer bort idrott B och lägger till körsång A istället. var meningen att jag skulle läsa körsång nu i höst men jag trodde det skulle vara på hedbegska och då fick det va och istället blev det psykologi till våren. men nu verkar det som om körsång finns på västermalm i alla fall så jag ska gå och prata med conny imorgon och kolla om jag kan byta. ska nog gå bra eftersom jag egentligen är med på listan redan. vi får se. vad gäller idrotten är det inte hela världen om jag byter bort den. kommer ändå bli så att man tränar här hemma eller på annat håll så jag klarar mig.

nej, nu måste jag hitta på något.
kanske man ska baka en sockerkaka snabbt?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0