Söndag

nu sitter jag här och kollar på säsongsstarten av parlamentet på 4:an. ska ta och skicka in fysikrapporten och läsa på lite till religionsprovet om ett tag tror jag. måste läsa lite på svenskaboken också. hade tänkt försöka lägga mig i någolunda tid ikväll, har blivit ganska sent nu ett par dagar i rad.

fia och sanja var här idag. lekte en massa med kattungarna och bakade hallonsockerkaka. behöver jag säga att vi misslyckades med sockerkakan? haha. allting vi bakar bli misslyckat på ett eller annat sätt. hur vet vi inte.

förövrigt så har det varit världens blåsväder ute idag. trodde nästan huset skulle blåsa bort ett stundtals gånger. eller nej, inte riktigt, men det lät i alla fall som det. kommer alltid en massa läskiga ljud från kakelugnen när det blåser ute. var jätterädd för det när jag var liten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0