Back on track

var ett bra tag sedan något uppdaterades här. beror delvis på att min bärbara fortfarande inte fungerar som den ska och att jag sällan sitter vid vår vanliga dator. så då blir det som det blir. men ska försöka uppdatera lite bättre från och med nu. knåpade ihop en ny design igårkväll, började bli rätt less på den förra. vi får se hur länge den här varar.

i veckan har jag varit i norge tillsammans med allt folk från marinbiologigruppen. bodde på en fältstation i sletvik som ligger några mil utanför trondheim. dagarna spenderades med bergsklättring, snorkling, insamling av djur och alger, filmtittande, föreläsningar, undersökning av insamlat material, sena nätter med stjärnskådning och spökande, slutprov och kortspel. hade mycket trevligt om ni frågar mig. hade inte haft något emot att stanna lite längre (: tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så bilder kommer lite senare när folk har tid att skicka.

sitter för tillfället med fläter i håret och ser ut som en liten sjuåring. tänkte försöka sova med dem inatt och ta ut dem imorgon och se om det går att få håret lite lockigt för en gångs skull. kommer förmodligen bli som det alltid blir. först på morgonen ser jag ut som ett afrotroll i håret, sen halvvägs till bussen ser det ut som vanligt igen. går aldrig att göra något roligt med mitt hår, känns lite trist. men vad ska man göra, inget att sitta och sura över.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0