A -

så var det åter igen fredag. veckorna går så himla fort (dock inte tillräckligt om ni frågar mig.) snart är det studenten och sommar. puh. skönt ska det bli. jag är så skoltrött nu så det finns inte. natur har aldrig riktigt varit min grej. men det är snart över, bara att jobba på.

idag på biologin fick alla i klassen ta ett blodprov ur fingret. vi fick kolla på blodet i mikroskåp för att se på olika blodkroppar och även kolla vilken blodgrupp man hade. jag hade A negativ. A är tydligen den vanligaste blodgruppen i sverige. jag hade hoppats på att vara något lite mer sällsynt. kanske AB eller B. men inte. haha. äh, vem bryr sig egentligen (;
Kommentarer
Postat av: tina

usch för blodprov xD

2009-04-24 @ 20:27:00
URL: http://tanttina.blogg.se/
Postat av: Jenny

eller hur! anna-karin fick sticka hål på mitt finger, vågade inte själv x)

2009-04-25 @ 01:08:01
Postat av: minhtue

hahah , så du är också en A:are?



2009-04-26 @ 17:52:00
URL: http://chocolatefactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0