Grön maräng

idag åkte jag, mor och far min in till staden, vilket resulterade i att jag kom hem en balklänning rikare. en grön, kort sak blev det. and i like it. jag ser ut som en liten grön maräng. nu gäller det bara att fixa skor, studentklänning och boka frisör så är det klart. hittade ett par skor inne på samma affär som vi köpte klänningen, men de hade lite för hög klack för min del. för det första är jag nog lång så det räcker, för det andra kan jag inte gå med klack utan att se ut som bambi på hal is (;

nu ikväll har jag och anna legat i soffan och kollat på film och tjockat i oss popcorn. som film blev det sweeney todd. har inte sett den sen den gick på bio tror jag. men bra är den. planerna för ikväll hade väl egentligen varit att åka till emilia och jobba på projektrapproten, men det blev inget. blir till att åka dit tidigt imorgon och jobba istället innan jag drar in till stan och möter upp filip och pojkarna. har inte träffat dem på över två veckor så jag längtar lite. jag sitter och pluggar in nya låtar som ska repas. inte allt för lång tid kvar nu tills det är spelning, så nu är det öva som gäller.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0