Hemma och sitter

hejhopp!

nu sitter jag här hemma och dricker saft och leker med pysen. fick sluta tidigare från skolan idag eftersom vi inte hade någon svenska. skönt vill jag lova. ska ta bussen in till stan igen och repa om sådär 2 timmar ungefär.

idag hade vi historiaprov. gick bra för min del. ett vg ska man nog lätt fixa i alla fall tycker jag. ska sätta mig ner och fixa lite uppgifter ikväll tror jag så man inte har allt liggandes kvar till helgen. måste även plugga till bioteknikprovet som är på fredag. i helgen är jag ensam hemma. mor och far är på kattutställning och syster är på teatern och jobbar. ska se om jag kanske kan hitta på något med fia nån dag, blev inte att vi hann ses något på lovet. vi får se. orkar inte sitta ensam hemma i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0