Morgonblogg

god morgon alllihopa!

gissa vem som missade bussen nu i morse.. jo jag! som tur är går det en ny om en kvart. kommer ca 20 min försent till lektionen, men hinner ändå vara med en timme så det ska nog gå ändå. kan redan sångerna hyffsat så ja missar nog inte så jättemycket. ska se om jag hinner slänga i mig en macka innan jag åker, hann inte med någon frukost förut imorse. får dock se om jag klarar av att gå hela dagen idag. sov typ en timme och mår sämst. viktigaste lektionerna idag är i alla fall körsången nu på morgonen och bioteknik sen sista timmen. så på de två måste jag gå på i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0