Dålig uppdatering

vet att jag har varit sämst på att blogga på sista tiden.. har inte direkt haft något speciellt jätteintressant att skriva om, eller haft någon ork att blogga heller för den delen.

idag har i alla fall en av pappas gamla gymnasiekompisar och hans familj varit och hälsat på. grillade (fick dock sitta inne eftersom det regnat näst intill hela dagen) och haft det trevligt. jag har varit asseg hela dagen och höll på att somna efter middagen. håller på att försöka vända tillbaka på dygnet (igen) och var därför uppe hela natten tillsammans med anna och såg på några filmer vi hyrt. var mysigt. råkade dock somna runt elva på morgonen och sov sedan i någon timme, vilket betyder att jag var uppe hela natten i onödan. kul.

nu ska jag i alla fall se om jag kan sova.. imorgon ska jag förmodligen vara med fia. hon åker till kreta om typ en vecka så jag måste hinna träffa henne lite innan hon åkter. så, god natt på er alltihopa.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0