Kommer bli en lång natt

god kväll allihopa. allt bra?


sitter i sängen just nu tillsammans med kiwi som ligger och tvättar pälsen. har precis städat rummet. var verkligen välbehövt just nu kände jag. kunde knappt se golvet längre och man fick typ gräva sig fram för att kunna komma till sängen. men nu är det fint och rent igen.

idag har jag åter igen inte gjort ett skit. låg kvar i sängen tills halv fem, och efter det gjordes inte speciellt mycket förutom städningen nu ikväll. jag hatar verkligen att inte kunna sova. ligger där i sängen och vrider sig och känner sig verkligen astrött, men samtidigt är man ändå helt klarvaken. tänkte försöka ge mig på ett nytt försök att vara vaken nu i natt och sedan hela dagen imorgon för att sedan kunna lägga mig i tid på kvällen och faktiskt kunna sova. vet dock inte riktigt hur jag ska lyckas med det hela. fram till fem/halv sex brukar det inte vara så farligt, men fram mot niotiden är man helt död. funderar på att sätta mig och kolla på någon serie, men jag har typ sett klart alla jag redan kollar på så.. någon som har nåt bra förslag på någon bra serie? eller kanske nån film också för den delen. hm, ja.. vi får väl se hur det går. önska mig lycka till.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0