Lördag

vet ni hur glad jag är att det äntligen har kommit lite snö? svar - mycket glad. snö och -17 grader.. alla bara klagar, men me like! något jag verkigen hatar är när temperaturen ligger runt 0 grader och det är sådär äckligt råkallt. usch! nej, för min del får det gärna vara under -10 grader bara jag slipper ha det sådär fuktigt. det får dock gära ta och komma lite mer snö innan jag blir riktigt, riktigt nöjd.

idag har som sagt jag och anna sprungit omkring på birsta och letat julklappar, både till andra och oss själva. hittade en massa fint till mig själv så jag vet i alla fall en tjej som kommer sitta nöjd på julafton (; hehe. ska bara fixa en sista grej till farmor, sedan är nog alla presenter köpta tror jag. förhoppningsvis kommer alla bli nöjda och glada.

nej, nu ska jag ta och tvätta bort sminket.. sedan ska det läsas några sidor och sedan sova.
god natt på er allihopa.



jag och syster testar lite kläder inne på vila 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0