Så drar vi igång igen

halloo alla glada!

nej, vad säger ni? dags att börja ta tag i den här skitbloggen igen och kanske uppdatera lite.. var ett tag sen sist. så vad har hänt sen senast då? ja ni, inte alltför jättemycket om jag ska vara ärlig. har varit hos frisören och fått mig en annan hårfärg och liite annorlunda frisyr, skaffat en bedårande liten ulltuss kallad dips som kompis åt melvin (som är mitt lilla marsvin om någon har missat det) samt varit sjuk största delen av tiden och mest degat omkring här hemma. så roligt har jag haft det (;

nu idag har i alla fall jag och syster sprungit omkring på stan och letat efter julklappar lite såhär i sista minuten. vi brukar i vanliga fall vara ganska bra på att hitta presenter till alla, men i år har det gått lite segt. ska in imorgon igen och kolla lite samt leta efter lite julklappar åt oss själva (;



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0