090215

var och repade med pojkarna igår. det här med spelningen den 16:e maj kanske ordnar sig ändå. scenen ska tydligen vara igång från fem någon gång. så vi ska få byta plats med första bandet så att vi blir först istället. så då blir det så att vi kanske får spela till 17.45, sen har jag ca en kvart på mig att ta mig till tåget som går 18.03. kommer bli stressigt, men det ska nog gå.

idag har jag varit hemma igen pga olika saker. jag hatar det. men efter lovet ska jag ta tag i saker och göra så att allt blir bra igen. ska bli skönt att christian och familjen ska komma hit så att man får tänka på något annat ett tag. jag längtar!

trots allt har jag känt mig ganska peppad idag. på fredag är det nämligen utgång med klassen som gäller. och det kan inte bli något annat än lyckat. party people som vi är (: har även varit duktig att beställa tid hos make up store idag. fick presentkort på sminkkurs där i julklapp, så på fredag ska jag dit och bli tillfixad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0