Nedräkningen har börjat

har precis kommit hem från sånglektionen på kulturskolan och sitter nu här med en kopp te och kollar runt lite. övade på i'm sorry av dilba för sista gången idag. gick verkligen skitbra (: gillar maria (nya sångpedagogen) mer och mer för varje gång. hon kör lite andra övningar och metoder än isabella, så det är kul att få prova på något nytt. efter sportlovet ska vi jobba med ironic av alanis morissette och misery business av paramore. misery business kommer döda mig, det är asmycket text och snabbt går det. men det ska bli kul.

idag på skolan hade vi hål på 2½ timme. så jag, elin och några av de andra tjejerna i klassen tog och satte oss ned och började jobba på en kalender som räknar ner till studenten. den blev riktigt finfin om jag får säga det själv. använde oss ut av ett stort papper som vi sedan ska sätta upp på anslagstavlan vid våra skåp. har skrivit in när vi ska åka till bulgarien, när vi har lov, när folk fyller år, mm. det ritades även små fina bilder som passade in till vissa perioder, så som påskhäxa, en sol till bulgarien, studentmössa och champanieglas, mm. som sagt, riktigt tjusigt. får se om det kanske kommer någon bild på den när den blir klar.

nu ska jag stoppa i mig lite mer mat och ta det lugnt en stund innan det är dags att åter igen bege sig mot kulturskolan och kören. ajöss så länge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0