Fanfanfan!

fanhelvetesjävlaskit!!!

är så less nu så att jag bara vill sätta mig ner på golvet och gråta. har fått reda på att tåget till bulgarien går 18.03 från sundsvall den 16:e maj istället för den 17:e, som jag hade fått för mig. skulle nämligen ha spelning hela kvällen med bandet den 16:e och har varit aspeppead inför det. men nu går ju inte det eftersom jag måste sitta på ett tåg då om jag vill följa med till bulgarien. fanfanfan! var helsäker på att tåget skulle gå på söndag och att flyget gick på måndag morgon, men icke. visst, bulgarien kommer bli jättekul, men hade verkligen sett fram emot spelningen :'(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0