Kvällsfika

har nyss tryckt i mig ett par mackor och sådär ett halvt kilo pepparkakor, så nu är jag mätt och nöjd. jag äter så sjukt mycket på kvällen. får alltid världens sötsug och stoppar i mig allt jag hittar. haha. tjockisjenny. tror nog att jag får försöka dra ner på ätandet lite om jag inte vill vara stor som ett hus om något år.

imorgonkväll är det fest hos simen och sedan studentfest som gäller. jag är peppad. ska iväg imorgon efter skolan och leta efter något att ha på mig och fixa lite andra småsaker. funderar på att köra svart kjol och nått linne. något enkelt bara. hur som helst så skulle jag behöva en kjol vilket som. tror faktiskt inte jag äger en kjol.. ingen jag skulle komma på tanke att använda i alla fall. så det skulle vara bra om man hittade någon man tyckte om. kanske att jag också träffar upp anna på stan när hon slutar. var aslängesen vi gick på stan tillsammans. hennes uppgift blir att agera som smakråd, och om hon är riktigt snäll kanske jag bjuder på chailatte.

nu ska jag vara duktig och skriva loggbok och skicka in den till krister. är på tiden tycker jag. heh. måste bli en bättring på den fronten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0