Kvällsplugg och sånglektioner

jag sitter och lyssnar på några låtar med robert pattinson och håller på att skriva klart alla labrapporter och uppgifter till biotekniken som ska in imorgon. det är tråkigt, men som tur är har jag redan kommit halvvägs och det är inte särskilt svårt. men tråkigt. 

idag ringde de från kulturskolan och meddelade att jag ska få börja med sånglektioner igen. gissa vem som är glad? (: sist jag hade någon lektion var innan sommarlovet tror jag, så det var ett tag sen. kommer dock få en annan lärare än sist eftersom isabella fortfarande är sjukskriven och inte orkar jobba mer än 25%, vilket är fullt förståligt. ska prova några veckor med den här nya läraren nu och se hur det går. kanske om jag har tur får jag tillbaka isabella när hon orkar jobba mer. hoppas verkligen på det. men hur som helst ska det bli kul att komma igång med sången igen. så, måndagar kl 13.30 it is! (:

imorgon ska jag på 50års fest. det är fias mamma (som även är en av mammas barndomsvänner) som fyller år. ska tydligen komma dit en massa folk, vilket är kul. vet dock inte vad jag ska ha på mig. kanske min grå/svart-rutiga klänning jag köpte på cubus för ett tag sen. bli jättesöt med ett band och rosett i midjan. vi får se, lutar åt det hållet i alla fall.

nej nu måste jag fortsätta med biotekniken.
adjöss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0