Hemma från skolan

blev hemma från skolan idag i alla fall. har bara blivit sämre och sämre under dagen, så det lär nog inte bli någon skola imorgon heller. har bara tagit det lugnt idag. sovit en massa, läst ut femte delen av twilight, tittat på fight club och the city på datorn och försökt få i mig lite mat utan att känna att jag ska spy upp den efter några sekunder.

även om det inte blir någon skola för mig imorgon blir det till att kliva upp tidigt. har nämligen tandläkartid klockan 08.15. har tydligen fått några smågropar i tänderna som ska lagas så att det inte blir några hål. usch, jag vill inte. tandläkarna här i matfors är farliga. minns den gången jag fick dra två tänder utan bedövning. inget trevligt minne vill jag lova.

nu tänker jag i alla fall kolla på något avsnitt av jem, sedan blir det sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0