Tunisien nästa?

sitter och kollar på olika förslag till klassresan. ett av förslagen är att åka till tunisien, något jag verkligen skulle kunna tänka mig. stränderna sägs vara bland de bästa i medelhavet, med fin vit sand och kristallklart vatten och temperaturen lär ligga runt 25-29 grader vid den tiden vi funderar på att åka. hur skönt låter inte det?

en sak jag dock oroar mig över är maten. tydligen äts det mycket skaldjur, fisk(tonfisk) och kyckling där nere, vilket jag är allergisk mot. sen så är jag väldigt kräsen när det gäller mat överhuvudtaget. men jag antar att det nog skulle gå ändå på ett eller annat sätt. men inget är bestämt än som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0