Tysklandsfrämmande

gissa vem som sitter här och är sådär lagomt överlycklig? jo jag! :D
har fått reda på att christian, isabell, amelie och yannic (några av våra släktingar från tyskland) kommer och hälsar på oss på sportlovet. kommer förmodligen dra upp till fjällen och vara där några dagar med. var säkert tre år sen vi träffades sist. amelie har säkert bliv jättestor vid det här laget och yannic är nog bara runt ett år så honom har vi inte hunnit träffa än, så det ska bli jättekul när de kommer. som jag längtar!

idag har vi varit ledig från skola på grund av öppet hus. jag har mest tagit det lugnt. har fått tag på femte boken från twilight serien som läckt ut och ligger och läser den nu. den handlar om edward och hur han upplever hela historian med bella och allting. än så länge verkar den bra. längtar verkligen tills fjärde boken Så länge vi båda andas kommer ut. tror den ska komma i mars nån gång.. antar att jag får nöja mig med att läsa femte delen så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0