Byebye Sundsvall

klockan är 02.17 jag ska kliva upp om lite mer än två timmar för att sätta mig i en kall och fullpackad bil. är det värt att lägga sig och sova innan? tveksamt. kanske tar och målar naglarna och sätter mig och kollar på en film istället.

hur som helst. nu är allting packat och jag har även hunnit med att städat rummet lite. jag känner mig duktig. imorgon (idag) drar jag och familjen på semester en vecka i regniga sverige. blir först malmö och sedan göteborg, samt några stopp på vägen. ska bli skönt att få komma bort lite. ni får ha det så bra här uppe medan jag är borta. hejs.,



 
Kommentarer
Postat av: Elin

åh är den? då blev jag ännu mer sugeen :)



ha det så kul på trippen din! ;)

2009-07-10 @ 17:10:09
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0