Det är farligt att åka karusell

så var dag ett av 3-dagars på gatufesten avklarad.
mötte upp madde och anton inne vid stan runt åttatiden. stod och kollade på E.M.D ett tag innan vi begav oss till hamnen för att möta upp fille, oscar och lite mer folk. satt och hade det trevligt där en stund innan vi åter igen begav oss in mot festområdet för att strosa omkring lite. var rätt så segt inne på området. var aslite folk, i alla fall om man jämför med vad det brukar vara, och folk var allmänt opeppade. imorgon ska det bli ändring (iaf gällande peppandet) och förhoppningsvis kommer det vara mer folk. kommer också förmodligen bli förfest hos oscar imorgon innan, så det blir säkert skoj (:

upptäckte nu när jag kom hem att jag var alldelses röd och uppsvullen vid armbåden och hade ont. märkte även senare att jag hade blåmärken fulla ryggraden och att huden var bortskavd på vissa ställen. kunde inte alls komma på hur jag hade fått allt det här. lär förmodligen ha fått dem när jag och madde åkte karusell nere på tivolit. vi åkte en såndär som snurrade en massa och jag flög omkring åt alla håll och kanter. men kul var det! :D ser så himla fult ut, speciellt på ryggen. kommer ihåg för några år sen när jag var på tok för smal och alltid hade blåmärken sådär på ryggen efter ryggraden. som tur är har man ätit upp sig lite på äldre dar så man slipper sånt där nu (:

men nu är det sovadags. har åter igen beställt väckning av madde imorgon så man kommer upp någon gång. haha. så ja, godnatt med er.



 
Kommentarer
Postat av: minhtue

OMG Jenny. Du far ta det lugnt. hahah.

2009-07-04 @ 13:12:29
URL: http://chocolatefactory.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag tog det lugnt, men det gjorde inte karusellen ;)

2009-07-04 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0