GF - fredag

tog bussen in till stan och drog till antons syrras lägenhet för att träffa upp pojken och madde innan vi begav oss upp till oscar där det var förfest. mys ute på balkongen, musik och trevliga människor. kan man begära mer? (: började dra oss mot stan vid halv elvatiden. jag och madde blev tvugna att tokspringa på slutet för att hinna ned till backyard babies eftersom vi gick och prata och segade så himla mycket. men hann gjorde vi, och galet kul hade vi också för den delen. riktigt värd kväll (:



pojkarna sitter ute och steker i solen

jocke, filip och moa

madde och kevin

jag, robin och kevin

jag och ida

jag och madde, simen och anders

partyppl

anton och madde

påväg mot stan

anton och anders (+ en vägspärr) påväg in mot stan. peppad till tusen

jag och madde drog och kollade på backyard babies. grymt bra var de!

jag och söttjejen i ett av öltälten

peppad tjej påväg till moneybrother

moneybrother

jag och madde åkte åter igen karusell och flög omkring som galningar

liten gruppbild innan det var dags för hemgång för de flesta
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0