Harry Potter och halvblodsprinsen

sådärja, nu har jag också sett den. var på tiden tycker jag. såg den tillsammans med familjen, fia, sanja, johan och marie nu ikväll. hade väldigt höga förväntningar på den här filmen. de hade plockat bort några viktiga saker som fanns med i boken som jag tycker borde ha varit med och de hade även lagt till lite nya saker. som det alltid brukar vara då alltså. men trots allt så tyckte jag att filmen var bra, förmodligen den bästa av alla HP-filmerna. men boken, den klår den inte, men det hade jag heller inte räknat med.



 
Kommentarer
Postat av: A.

den filmen är bra!

2009-07-25 @ 10:29:48
URL: http://musicplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0