I väntans tider

sitter och lyssnar på markus krunegård, var ett tag sen. väntar på att få hoppa in i duschen, men pappa håller på att sätta in eller ny eller något så det blir nog att vänta ett tag till skulle jag tro. får se om jag pysslar och inreder akvariumet lite mer under tiden så det blir fint. ska till arken i veckan och köpa lite fiskar så att det blir några fler att titta på förutom våran mördarmal.

ikväll är det fest hemma hos anton som gäller. nära och bra tycker jag. ska ha ett "going away party" för oscar och robin som ska in i lumpen nu om ett tag. några av tjejerna kommer hit innan så går vi sedan till anton hemifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0