Kvällsfika

för.mycket.mat

måste säga att det var bra längesen jag tjockade i mig så här mycket mat. två mackor, ett äpple, en massa kakor, cheesecake, ett paket popcorn, en liter coca cola, två varma mackor, soppa, kakor igen och lite smultron.. allt detta på typ 2-3 timmar. behöver jag säga att jag är rätt så mätt?

om man bortser från allt ätande har jag inte gjort så speciellt mycket idag. hjälpt mamma att fota kattungarna, sett lite på tv, spelat gitarr och skrivit lite och varit ute lite fram och tillbaka. mamma, pappa och anna åkte upp till stugan nu ikväll och kikade lite. kände inte riktigt för att åka med så jag stannade hemma istället.

haha, vilket liv jag har egentligen. har inte gjort ett skit på flera dagar. nej, får börja ta tag i allt igen, träffa lite folk och komma bort från huset ett tag. imorgon ska jag och syrran till stan och kolla lite i alla fall, får se om man hittar något.

jaja, nu hade jag i alla fall tänkt äta lite mer cheesecake (tjockis som jag är), lägga mig och lyssna på lite musik ett tag eller se på någon serie och sedan försöka hoppa i säng. god natt på er.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0