Dålig uppdatering

vet att jag har varit jättedålig när det gäller uppdateringen under senaste tiden. om jag ska vara ärlig har jag inte känt någon som helst ork för bloggen eller bloggandet. inte för att jag har haft sådär jättemycket att skriva om, men ändå. har mest tagit det lugnt här hemma med syster. skönt det med ibland.

imorgon ska jag nog mest packa en massa, får se om jag kanske hinner hitta på något annat också om jag får lite tid över. åker hur som helst ner till uppsala på fredagmorgon och blir borta i några dagar. ska bli skönt att få komma bort ett tag. har heller aldrig varit och kollat riktigt i uppsala så det ska bli kul. ska göra stan med syster och sedan bara ta det lugnt vid poolen och njuta av det förhoppningsvis fina vädret.

men nu ska jag nog ta och försöka sova lite. försöker vända tillbaka på dygnet igen (vilket går sådär om jag ska vara ärlig.) så godnatt på er nu allihopa, dröm sött (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0