Jag har så trååkigt!

usch. sitter bara här och gör ingenting. allt folk är upptagna med annat eller är bortresta och anna är tråkig och vill inte hitta på något. känns lite för sent för att ringa till fia och höra om hon vill ut också.. funderar på att kanske gå ut och gå ett tag eller baka något, men jag vet inte.

i veckan drar i alla fall gatufesten igång. vet fortfarande inte om jag ska gå eller inte, kan inte bestämma mig. har heller inte hört efter om nån annan ska gå. heh. bra planering här (; men vi får väl se antar jag. ska nog in imorgon i alla fall då det är gratis. vet inte om jag orkar betala ca 600 för 3-dagars..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0