Torsdag

usch vad dålig jag har blivit på att uppdatera den senaste tiden. shameshame. har iofs inte hänt sådär jättemycket den senaste tiden som är värt att skriva om, men ändå. får försöka skärpa mig lite.

imorgon är i alla fall jag och klassen inbjuden av bill och anna-karin hem till a-k på avslutningslunch. grillning är vad som står på schemat. kommer säkert bli jättetrevligt, speciellt med tanke på umgänget. får även hoppas på att det blir bra väder. skulle nog vara det ända som skulle kunna förstöra dagen, men det ska nog vara mycket till (:


här får ni en liten bild med mig och moysan (lemi - katten med tusen smeknamn) som togs för några dagar sen då det var fint väder ute. fler sånna dagar hoppas vi på.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0