Dags för ny lista kanske

sitter här och tråkar lite. var ett tag sen man gjorde någon lista så här kommer en (;


Brukar du  vara..

Glad: ja oftast
Ansvarsfull: jodå
Envis: envis är mitt andranamn
Lat: oja! haha
Känslig: sådär, beror på situationen
Humoristisk: yesyes
Sur: det händer väl
Deprimerad: jag går natur, vad tror du?
Morgonpigg: usch nej. nattmänniska
Diciplinerad: inte särskilt
Tålmodig: inte egentligen
Avundsjuk: det händer, men försöker att inte vara det
Den som håller tider: 10 min försent är min grej
Pluggisen: kvällen innan brukar det oftast bli

Fakta..

Bakgrund: mormor från tyskland, mamma från kanada, pappa från sverige.
Religion: kristen, fast religion är väl egentligen inte min grej
Musikstil: rock för det mesta
Hatar mest: att frysa
Älskar mest: sjunga, stå på scen, musik, resa
Favorit mat: lasagne
Arbete: klippa gräsmattan? x)
Skola: läser sista året på natur
Drömjobb: sångerska i band, make up artist
Realistiska jobb: något inom musik, make up artist
Hobby: sjunga, repa med bandet
Ogillar: falskhet, folk som bara pratar om sig själva

Är du den som gillar...

Cola eller Fanta: cola. har blivit beroede den senaste veckan
Kött eller Veg: kött
Pasta eller ris: pasta

Sommar eller Vinter: sommar, ge mig sol och värme!
Dansa på fester eller sitta i hörnet: dancingqueen
Tv eller Film: film är mysigare

Har du...

Varit utomlands: norge, danmark, tyskland, frankrike, bulgarien, turkiet..
Rökt: nej, och kommer aldrig heller
Snusat: provade nikotinfritt en gång på skoj, smakade äckelpeppar
Druckit alkohol: yes
Smitit ut: haha, vet inte om jag kan kalla det smita ut men jao
Varit på tv: tror inte det
Varit på konsert: har sett funeral for a friend, my chemical romance, an cafe, 30 seconds to mars, linkin park, miyavi, avenged sevenfold, iron maiden.. har jag glömt någon?
Gått i någon sport: har nog provat på det mesta. dock inte stannat mer än ett halvår eller så
 

Kommentarer
Postat av: minhtue

du har gjort ny header eller hur ? Det var fint (:

2009-06-07 @ 16:32:37
URL: http://chocolatefactory.blogg.se/
Postat av: minhtue

sv: Jaa, precis. Kommer gråta hel mkt. (: Vi måste träffas innan vissa börjar plugga vidare.



2009-06-07 @ 21:03:26
URL: http://chocolatefactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0